Consultanță Dynamics CRM

Un proiect de implementare Dynamics CRM poate cuprinde activitățile:

Designul infrastructurii

  • Planificarea arhitecturii soluției Dynamics CRM (arhitectura hardware a serverelor, împărțirea pe roluri, service accounts, planificarea parametrilor de performanță)
  • Instalarea rolurilor CRM (Index Server, Application Server Role), a CRM Email Router, CRM Reporting Authoring Extension și Dynamics CRM Reporting Extension pe serverul SQL
  • Integrarea cu SharePoint Foundation sau SharePoint Server, pentru a putea realiza managementul documentelor clienților direct în interfața Dynamics CRM
  • Instalarea clientului CRM pentru MS Outlook

Configurarea sistemului

Administrare și suport

  • Administrare operațională (suport, patching, monitorizarea performanței sistemelor) și training pentru utilizatori

Documentație

Următoarele tipuri de documente pot fi create pentru un proiect pe platforma Dynamics CRM:

  • Redactarea documentației operaționale (ITIL: change requests, release management, service catalogs)
  • Redactarea documentației aferente proiectului: viziune, scop, design de soluție, designul și implementarea proceselor de business, planuri de testare etc.
  • Manuale de utilizare
Tehnologia folosită
Dynamics CRM
Dynamics CRM 2015, Dynamics CRM 2013, Dynamics CRM 2011
BAZE DE DATE
SQL Server 2014, SQL Server 2012, SQL Server 2008