Consultanță Dynamics CRM

Un proiect de implementare Dynamics CRM poate cuprinde activitățile:

Designul infrastructurii

  • Planificarea arhitecturii soluției Dynamics CRM (arhitectura hardware a serverelor, împărțirea pe roluri, service accounts, planificarea parametrilor de performanță)
  • Instalarea rolurilor CRM (Index Server, Application Server Role), a CRM Email Router, CRM Reporting Authoring Extension și Dynamics CRM Reporting Extension pe serverul SQL
  • Integrarea cu SharePoint Foundation sau SharePoint Server, pentru a putea realiza managementul documentelor clienților direct în interfața Dynamics CRM
  • Instalarea clientului CRM pentru MS Outlook

Configurarea sistemului

Administrare și suport

  • Administrare operațională (suport, patching, monitorizarea performanței sistemelor) și training pentru utilizatori

Documentație

Următoarele tipuri de documente pot fi create pentru un proiect pe platforma Dynamics CRM:

  • Redactarea documentației operaționale (ITIL: change requests, release management, service catalogs)
  • Redactarea documentației aferente proiectului: viziune, scop, design de soluție, designul și implementarea proceselor de business, planuri de testare etc.
  • Manuale de utilizare
Tehnologia folosită
Dynamics CRM
Dynamics CRM 2016, Dynamics CRM 2015, Dynamics CRM 2013, Dynamics CRM 2011
BAZE DE DATE
SQL Server 2016, SQL Server 2014, SQL Server 2012