Configurări birouri digitale (Microsoft 365)

Organizați lucrul cu fișierele, colaborați și comunicați eficient, lucrați în echipă de oriunde

Creșteți utilizarea platformei de colaborare Microsoft 365 în activitatea zilnică

Instruiți utilizatorii, arhivați și clasificați informația digitală, automatizați fluxurile de business

Servicii și asistență tehnică specializată

aAsistenta tehnică și servicii de tip:

  • servicii  de analiza, arhitectura , documentare;
  • change requests pentru soluțiile existente, dezvoltare de funcționalități noi; administrare a infrastructurii Office 365 / Power Platform / Azure;
  • testare, debug, support acceptanta si suport lansări in producție a modificărilor software cerute
Analiza și diagnosticul cauzei reale a problemelor

a

Analiza cauzelor reale ce au determinat apariția erorii si identificarea soluției (in cazul in care contextul permite acest lucru);

 

 

 

 

Propunerea soluțiilor alternative pentru incidentele ce perturba activitatea

a

Propunerea unei soluții alternative (workaround) ce poate permite eliminarea problemei semnalate și restabilește funcționalitatea soluției;

 

 

 

Escaladarea problemelor la producătorul soluției

a

În cazul in care problemele semnalate de Beneficiar se datoarea unor bug-uri software ale produselor(software updates, patch-uri, service pack-uri), Beneficiarul poate apela la Serviciul software oferit de către producător( daca acesta exista).

 

 

Training-uri

a

Trainingul utilizatorilor finali

 

 

 

Documentation

Instruirea utilizatorilor finali și documentarea operațiunilor zilnice.

Support

Adresă de e-mail unică de contact – [email protected]. Timpul de răspuns va fi de maxim 4 ore lucrătoare de la raportarea problemei.

Office Hours

Regim de lucru 8×5 (8 ore/zi, 5 zile/săptămâna, luni-vineri, orele 9.00-18.00, cu excepția sărbătorilor legale)

Contact Us

Adăugați soluția Apollo 365 pentru digitalizarea completă a activității de birou