Contactează-ne

    Prenume

    Nume

    Telefon

    Email

    Companie

    Mesaj

    Mă abonez la newsletter

    Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights
    Soluția ideală pentru a crea o experiență de marketing unică și personalizată pentru fiecare client al organizației tale.
    Cere ofertă

    Care este utilitatea soluției Microsoft Dynamics 365 Customer Insights ?

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (Data și Journeys) agregă datele din diverse surse organizaționale și generează profile de consumatori, ce pot fi mai departe segmentate pe baza criteriilor comportamentale, tranzacționale sau demografice. Aceste informații permit realizarea unei călătorii unice pentru fiecare client, în relația sa cu organizația și gestionarea unei comunicări eficiente utilizând canalele ideale pentru fiecare persoană.

    Customer Insights - Data

    O platformă modernă de Customer Data care vă permite să agregați datele despre clienți din surse multiple și să identificați modele comportamentale, tendințe și corelații în comportamentul consumatorilor. Aceste informații vă ajută să întelegeți mai bine preferințele clienților și să identificați oportunități noi de dezvoltare a relațiilor comerciale.

    Customer Insights - Journeys

    Este modulul operațional al platformei, care vă permite să automatizați și să personalizați interacțiunile de marketing și să eficientizați călătoria fiecărui potențial client cu scopul de a maximiza probabilitatea de cumpărare. Călătoriile vă oferă posibilitatea de a reacționa în timp real la interacțiunile clienților cu mesajele de marketing și de a planifica în detaliu o experiență de comunicare atractivă.

    Principalele avantaje

    Abordare la nivel macro

    Beneficiați de toate informațiile despre clienți într-un singur spațiu care devine un punct de referință pentru toate echipele implicate în interacțiunea cu clienții. Puteți folosi inteligența artificială pentru a îmbogăți datele despre clienți și pentru a descoperi corelații dintre datele tranzacționale sau demografice și comportamentul de cumpărare și consum.

    Comunicare inteligentă

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights pune la dispoziție o gamă largă de canale de comunicare pentru interacțiuni de marketing. Programați fiecare pas al campaniei moderne de comunicare și luați decizii bazate pe interacțiunile pe care clienții le-au avut cu email-urile și SMS-urile primite, construind o experiență eficientă în calificarea potențialilor clienți și optimizarea ratei de conversie.

    Managementul evenimentelor

    Puteți gestiona evenimente fizice, dar si online precum Webinarii sau Live Stream-uri pentru Teams, direct din Microsoft Dynamics 365 Customer Insights. Organizați toate activitățile asociate unui astfel de eveniment, de la înscrierea participanților, la trimiterea de materiale digitale celor care au fost prezenți, organizarea cazărilor și a locațiilor de eveniment, precum și alte operațiuni logistice.

    Înregistrarea datelor de contact

    Puteți genera formulare de marketing care se integrează rapid și ușor în site-urile web și aplicațiile mobile și care trimit informațiile direct către soluția Microsoft Dynamics 365 Customer Insights. Design-ul unui formular de contact se face cu ajutorul unui modul de tip drag-and-drop, așadar nu este nevoie de cunoștințe avansate de programare pentru a vă integra platformele deja existente cu soluția de Marketing.

    Servicii complete de implementare

    De la implementarea inițială, până la consultanță și asistență pentru automatizarea proceselor complexe de marketing, echipa Stadler & Partners  vă ajută în adoptarea Dynamics 365 Customer Insights.

    întreabă un expert
    Dynamics Marketing Suite

    Funcționalități avansate

    Dynamics 365 Customer Insights UX
    Designer intuitiv

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights vă permite să creați design-ul email-urilor și formularelor web cu ajutorul unui motor drag-and-drop, fără a fi nevoie de cunoștințe avansate de programare. Motorul permite parametrizarea comunicărilor cu datele din sistem, astfel încât orice interacțiune cu clienții să dobândească o notă cât se poate de personală.

    techny customer segmentation chart on tablet
    Optimizarea canalelor

    În cadrul aceleași campanii puteți defini mai multe tipuri de mesaje (sms, email etc.) pentru o etapă specifică, iar Microsoft Dynamics 365 Customer Insights va determina mesajul cu cel mai mare randament și va continua să îl folosească în campanie, garantând astfel rezultate optime.

    techny language video lesson on tablet screen
    Integrări complexe

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Data vă permite să aduceți date despre clienți atât din baza de date relațională, dar și din surse precum POS sau pagina web. Puteți avea acces la istoricul plăților realizate către organizație, călătoria clientului pe site, paginile preferate și multe altele.

    techny event
    AI Copilot

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights este completat de un asistent digital, bazat pe inteligență artificială, care are capacitatea de genera segmente sau emailuri, dar și de a genera o conversație referitoare la clienții dumneavoastră. Totodată, asistentul vă poate ajuta să descoperiți corelații între profilele stocate.

    Întrebări frecvente

    Marketing FAQ
    Câți costă licența per utilizator pentru Microsoft Dynamics 365 Customer Insights?

    Spre deosebire de celelalte module ale Dynamics 365, Customer Insights nu are un model de licențiere per utilizator.

     

    Costul inițial pentru Customer Insights este de 1700$ pe lună pentru 4 medii de Marketing și vă oferă posibilitatea de a interaționa cu până la 10 000 de contacte.

     

    Mai multe detalii despre schema de licențiere puteți afla aici.

    De ce sunt două module separate? Se achiziționează separat?

    În trecut cele două platforme au avut un model de licențiere diferit (practic erau tratate ca 2 produse distincte). La finalul anului 2023 Microsoft a unificat cele 2 sisteme, pentru a crea o soluție completă și competitivă pe piața CRM-urilor de Marketing.

     

    Deși se configureaza și operează separat, oferta de preț înglobează ambele produse.

    Modulul poate fi integrat cu serviciile de Marketing de la Google?

    Există mai multe opțiuni de integrare cu serviciile oferite de Google, atât pentru primirea datelor, cât și pentru trimiterea acestora.

     

    Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Data poate exporta segmentele de public direct către Google Ads pentru eficientizarea campaniilor PPC, iar ambele module pot importa date relevante din Google Analytics pentru a vă ajuta în analiza datelor.

    Email-urile de marketing vin de la un email @microsoft.com?

    Customer Insights vă permite înregistrarea domeniilor dumneavoastră pentru trimitere de email-uri și form hosting. Email-urile de marketing vor fi adresate audienței dumneavoastră de la adrese care vor reflecta brand-ul asociat contului. De asemenea, nu e nevoie să vă limitați la un singur domeniu. Același modul de marketing poate trimite email-uri pentru mai multe domenii, permițându-vă să gestionați în mod unitar Email Marketing-ul pentru toate brand-urile pe care doriți să le promovați.

    Vrei să afli cum definești în sistem prima ta campanie de marketing?

    Programează o întâlnire

      Prenume

      Nume

      Companie

      Telefon

      Email

      Mesaj

      Mă abonez la newsletter

      Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale