O platformă modernă de Customer Data care vă permite să agregați datele despre clienți din surse multiple și să identificați modele comportamentale, tendințe și corelații în comportamentul consumatorilor. Aceste informații vă ajută să întelegeți mai bine preferințele clienților și să identificați oportunități noi de dezvoltare a relațiilor comerciale.
Este modulul operațional al platformei, care vă permite să automatizați și să personalizați interacțiunile de marketing și să eficientizați călătoria fiecărui potențial client cu scopul de a maximiza probabilitatea de cumpărare. Călătoriile vă oferă posibilitatea de a reacționa în timp real la interacțiunile clienților cu mesajele de marketing și de a planifica în detaliu o experiență de comunicare atractivă.
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights vă permite să creați design-ul email-urilor și formularelor web cu ajutorul unui motor drag-and-drop, fără a fi nevoie de cunoștințe avansate de programare. Motorul permite parametrizarea comunicărilor cu datele din sistem, astfel încât orice interacțiune cu clienții să dobândească o notă cât se poate de personală.
În cadrul aceleași campanii puteți defini mai multe tipuri de mesaje (sms, email etc.) pentru o etapă specifică, iar Microsoft Dynamics 365 Customer Insights va determina mesajul cu cel mai mare randament și va continua să îl folosească în campanie, garantând astfel rezultate optime.
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Data vă permite să aduceți date despre clienți atât din baza de date relațională, dar și din surse precum POS sau pagina web. Puteți avea acces la istoricul plăților realizate către organizație, călătoria clientului pe site, paginile preferate și multe altele.
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights este completat de un asistent digital, bazat pe inteligență artificială, care are capacitatea de genera segmente sau emailuri, dar și de a genera o conversație referitoare la clienții dumneavoastră. Totodată, asistentul vă poate ajuta să descoperiți corelații între profilele stocate.