Implementări CRM pentru vânzări și servicii (Microsoft Dynamics)

De ce ar trebui să implementezi un sistem CRM?

Obține viziblitatea 360 grade asupra interacțiunilor cu clienții

a
Standardizare

Colecteză informații structurate despre clienți

a
Accelerare

Evaluează corect și rapid nevoia de business și interesul clienților asupra produselor / serviciilor tale

a
Vizibilitate

Cunoaște data ultimei interacțiuni, valoarea și efortul necesar ultimei vânzări către clienți

a
Mobilitate

Lucrează de oriunde
Accesează rapid datele despre clienți

Ai nevoie să vezi în timp real proiecția încasărilor?

Implementeză flxurul de gestionare a prospecților, de calificare și gestionare a oportunităților de vânzare pentru a evalua performanța echipei de vânzări.

Contactează-ne
dashboard dynamics crm

Cum este organizat procesul de vânzare în cadrul unei companii?

Standardizează-l azi cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM

Înregistrarea prospecților

Salveză interacțiunile cu potențialii clienți. Segmentează-i în funcție de specificul afacerii tale

Calificarea prospecților

Obține și stochează informații suplimentare pentru a evalua nevoia de business reală a clienților

Managementul oportunităților

Standardizează etapele fluxului de vânzări. Automatizează generarea ofertelor, a comenzilor și a facturilor

Suport post-vânzare

Înregistrează contractele de servicii / garanție post-vânzare. Livrează în condițiile agreate

Află mai multe

    Nume

    Telefon

    Email

    Companie

    Titlu

    Mesaj

    Mă abonez la newsletter

    Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale