Contactează-ne

    Prenume

    Nume

    Telefon

    Email

    Companie

    Mesaj

    Mă abonez la newsletter

    Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale

     

    Pachete suport și mentenanță anuală (pentru Microsoft 365)

    Organizați lucrul cu fișierele, colaborați și comunicați eficient, lucrați în echipă de oriunde

    Creșteți utilizarea platformei de colaborare Microsoft 365 în activitatea zilnică

    Instruiți utilizatorii, arhivați și clasificați informația digitală, automatizați fluxurile de business. Implementați cerințele noi în aplicațiile existente

    Plaftorme tehnice incluse in pachetele de suport: Microsoft 365 (SharePoint Online, Purview, Teams etc.), Dynamics 365 (Sales, Service, Marketing Insights etc.), Power Platform (Apps, Automate, Power BI), UiPath RPA, dezvoltare custom

    Servicii și asistență tehnică specializată

    aAsistenta tehnică și servicii de tip:

    • servicii  de analiza, arhitectura , documentare;
    • change requests pentru soluțiile existente, dezvoltare de funcționalități noi; administrare a infrastructurii Microsoft 365 / Power Platform / Azure;
    • change requests pentru roboții existenți
    • dezvoltare de fluxuri noi de RPA / administrare a roboților / infrastructurii UIPath
    • testare, debug, support acceptanta si suport lansări in producție a modificărilor software cerute
    Analiza și diagnosticul cauzei reale a problemelor

    a

    Analiza cauzelor reale ce au determinat apariția erorii si identificarea soluției (in cazul in care contextul permite acest lucru);

     

     

     

     

    Propunerea soluțiilor alternative pentru incidentele ce perturba activitatea

    a

    Propunerea unei soluții alternative (workaround) ce poate permite eliminarea problemei semnalate și restabilește funcționalitatea soluției;

     

     

     

    Escaladarea problemelor la producătorul soluției

    a

    În cazul in care problemele semnalate de Beneficiar se datoarea unor bug-uri software ale produselor(software updates, patch-uri, service pack-uri), Beneficiarul poate apela la Serviciul software oferit de către producător( daca acesta exista).

     

     

    Training-uri

    a

    Trainingul utilizatorilor finali

     

     

     

    Documentation

    Instruirea utilizatorilor finali și documentarea operațiunilor zilnice.

    Support

    Timpul de răspuns va fi de maxim 8 ore lucrătoare de la raportarea problemei.

    Office Hours

    Regim de lucru 8×5 (8 ore/zi, 5 zile/săptămâna, luni-vineri, orele 9.00-18.00, cu excepția sărbătorilor legale)

    Contact Us

    Adresă de e-mail unică de contact – [email protected].