Apollo 365 Portal Intranet
Apollo 365 îți aduce la un loc toate resursele de care ai nevoie pentru a lucra ușor, productiv și eficient, de oriunde.

Procesele din firmă se automatizează

Ai propriul birou digital, un hub de colaborare și interacționare cu clienții și colegii, în care poți gestiona și procesele comune precum registratura, cererile de concediu, aprobarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru și altele.

apollo366 picture
Spațiu de lucru organizat

Organizează documente, procese și comunicarea internă într-un singur loc

Interfață intuitivă

Ușor de utilizat, învățare rapidă

Flexibilitate

Portal intranet complet customizabil​

Platformă multilingvă

Suportă instalare facilă în orice limbă

Profită de modalitățile inovatoare de comunicare și colaborare pe care soluția le oferă, precum si de opțiunea de intranet personalizat.

Alege să optimizezi fluxurile de lucru în cadrul companiei tale.

apollo366 picture 2

Transformă-ți compania în spațiu de lucru digital cu Apollo 365!

Descoperă capacitatea de platformă de comunicare și colaborare a sistemului, intranet complet personalizabil. Alege să optimizezi fluxurile de lucru la nivelul companiei.

Pentru IMM
  • Standard
    • EUR 8500 fără TVA
        • Instalare portal (configurare Office 365, branding de bază, implementare structură site-uri)
        • Implementare portal (despre companie, organigramă, istoric, ROI, modul știri, pagina angajaților, people finder)
        • Hub digital pentru colaborare (cu site-uri de echipă pentru HR, administrativ, financiar, vânzări & marketing)
        • Aplicație ticketing
        • Fluxuri digitalizate (cereri de concediu, registratură, semnarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru)
        • Training pentru utilizatori

    • Contactează-ne
  • Enterprise
    • EUR 11000+ fără TVA
        • Instalare portal (configurare Office 365, branding de bază, implementare structură site-uri)
        • Implementare portal (despre companie, organigramă, istoric, ROI, modul știri, pagina angajaților, people finder)
        • Hub digital pentru colaborare (cu site-uri de echipă pentru HR, administrativ, financiar, vânzări & marketing)
        • Aplicație ticketing
        • Fluxuri digitalizate (cereri de concediu, registratură, semnarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru)
        • Training pentru utilizatori
        • Structură personalizată a portalului (definirea structurii de navigație a portalului, pagini și site-uri extra)
        • Fluxuri și module adiționale (de exemplu: chat bot QnA, managementul ideilor de optimizare a afacerii etc.)

    • Contactează-ne
Vrei ca afacerea ta să progreseze?

Dacă îți dorești să fii mai productiv și să crești, primul pas este să îți pui ordine în fluxurile de lucru!

Spațiu de lucru organizat

Organizează documente, procese și comunicarea internă într-un singur loc

Automatizează procesele de business

Reduce pașii inutili în cadrul fluxurilor de lucru

Interfață intuitivă

Ușor de utilizat, învățare rapidă

apollo366 picture 3
Economisește timp

Ia decizii mai rapid, elimină birocrația

Renunță la hârtie

Folosește documente digitale, protejează mediul

Roll-out rapid

Perioadă scurtă de implementare

E soluția de care ai nevoie? Ia legătura cu noi cât mai repede!

Renunță la hârtie! Digitalizează rapid următoarele fluxuri din birou: registratura, cererile de concediu, semnarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru.

Contactează-ne

    Nume

    Telefon

    Email

    Companie

    Titlu

    Mesaj

    Mă abonez la newsletter

    Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale