Contactează-ne

    Nume

    Telefon

    Email

    Companie

    Mesaj

    Mă abonez la newsletter

    Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale

    Apollo 365 Portal Intranet
    Construit pe baza Microsoft 365 și SharePoint Online, Apollo 365 îți aduce la un loc toate resursele de care ai nevoie pentru a lucra ușor, productiv și eficient, de oriunde.
    Cere ofertă

    Procesele din firmă se automatizează

    În portalul intranet ai propriul birou digital, un hub de colaborare și interacționare cu clienții și colegii, în care poți gestiona și procesele comune precum registratura, cererile de concediu, aprobarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru și altele.

    apollo366 picture
    Portal intranet companie

    Info și istoric companie, GDPR, organigrama, harta sucursalelor

    Digital workspace

    Organizează lucrul hibrid (remote și la birou) într-un hub de colaborare / într-un singur loc.

    Comunicare internă

    Agretor știri pe domenii, aplicație newsletter intern / ad-hoc

    Site-uri de echipă

    Zone dedicate pentru HR, administrativ, financiar, vânzări, marketing etc.

    Pagina angajatului

    Beneficiile angajaților, job-uri deschise, înscrieri la cursuri interne​

    Fluxuri și procese

    Managementul procedurilor de lucru, registratură, aprobarea concediilor și a contractelor / achizițiilor

    People Finder

    Toate informațiile de contact ale colegilor într-un singur loc

    Aplicații extra

    Aplicație ticketing, idea management, aplicație mentor HR on-boarding, QnA bot etc.

    Profită de modalitățile inovatoare de comunicare și colaborare pe care soluția le oferă, precum si de opțiunea de intranet personalizat.

    Alege să optimizezi fluxurile de lucru în cadrul companiei tale.

    apollo366 picture 2

    Transformă-ți compania în spațiu de lucru digital cu Apollo 365 Portal Intranet!

    Descoperă capacitatea de platformă de comunicare și colaborare a sistemului, intranet complet personalizabil. Alege să optimizezi fluxurile de lucru la nivelul companiei.

    Pentru IMM
    • Start-Up
      • EUR 8500 fără TVA
          • Instalare portal intranet (configurare Microsoft 365, branding de bază, implementare structură site-uri)
          • Implementare portal intranet (despre companie, organigramă, istoric, ROI, modul știri, pagina angajaților, people finder)
          • Hub digital pentru colaborare (cu 5 site-uri de echipă pentru HR, administrativ, financiar, vânzări, marketing)
          • Fluxuri digitalizate & apps (incluse) – revizuirea procedurilor de lucru
          • Training pentru utilizatori + suport pentru adăugarea conținutului (40 ore)

      • Află mai multe
    • Standard
      • EUR 11000+ fără TVA
          • Instalare portal intranet (configurare Microsoft 365, branding de bază, implementare structură site-uri)
          • Implementare portal intranet (despre companie, organigramă, istoric, ROI, modul știri, pagina angajaților, people finder)
          • Hub digital pentru colaborare (cu 8 site-uri de echipă pentru HR, administrativ, financiar, vânzări, marketing)
          • Fluxuri digitalizate & apps (incluse) – revizuirea procedurilor de lucru, cereri de concediu
          • Fluxuri digitalizate & apps (pot fi adăugate) – Aplicație ticketing, idea management & HR on-boarding, semnarea contractelor / aprobarea achizițiilor, Knowledgebase IT
          • Training pentru utilizatori + suport pentru adăugarea conținutului (40 ore)

      • Află mai multe
    • Enterprise
      • EUR 11000+ fără TVA
          • Instalare portal intranet (configurare Microsoft 365, branding de bază, implementare structură site-uri)
          • Implementare portal intranet (despre companie, organigramă, istoric, ROI, modul știri, pagina angajaților, people finder)
          • Hub digital pentru colaborare (cu 8+ site-uri de echipă pentru HR, administrativ, financiar, vânzări, marketing)
          • Fluxuri digitalizate & apps (incluse) – revizuirea procedurilor de lucru, cereri de concediu, aplicație ticketing, idea management & HR on-boarding, semnarea contractelor / aprobarea achizițiilor
          • Fluxuri digitalizate & apps (pot fi adăugate) – Knowledgebase IT, registratură, DMS și arhivarea documentelor
          • Training pentru utilizatori + suport pentru adăugarea conținutului (40+ ore)

      • Află mai multe
    Vrei ca afacerea ta să progreseze?

    Dacă îți dorești să fii mai productiv și să crești, primul pas este să îți pui ordine în fluxurile de lucru în cadrul unui portal intranet la cheie!

    Spațiu de lucru organizat

    Organizează documente, procese și comunicarea internă într-un singur loc

    Automatizează procesele de business

    Reduce pașii inutili în cadrul fluxurilor de lucru

    Interfață intuitivă

    Ușor de utilizat, învățare rapidă

    portal-intranet
    Economisește timp

    Ia decizii mai rapid, elimină birocrația

    Renunță la hârtie

    Folosește documente digitale, protejează mediul

    Roll-out rapid

    Perioadă scurtă de implementare

    E Apollo 365 Portal Intranet soluția de care ai nevoie? Ia legătura cu noi cât mai repede!

    Renunță la hârtie! Digitalizează rapid următoarele fluxuri din birou: registratura, cererile de concediu, semnarea contractelor, aprobarea achizițiilor, revizuirea procedurilor de lucru.

    Vezi Apollo 365 în acțiune!

    Programează o întâlnire

      Nume

      Companie

      Telefon

      Email

      Mesaj

      Mă abonez la newsletter

      Am citit politica de confidențialitate și sunt de acord cu prelucrarea datelor personale