Urmăriți întregul parcurs al clienților în procesul de vânzare-cumpărare și extrageți informațiile esențiale care v-au ajutat la încheierea contractelor. Microsoft Dynamics 365 vă ajută în procesul de gestionare, de la generarea lead-ului pâna la managementul relațiilor post-vânzare.
Modelele de inteligență artificială ale Microsoft Dynamics 365 Sales vă ajută să identificați factorii ce au dus la succesul afacerii dumneavoastră și să implementați strategii de vânzare care s-au dovedit eficiente pe parcursul anilor. De asemenea, vă ajută să analizați relațiile dintre partenerii cheie cu scopul de a identifica noi oportunități de vânzare.
Microsoft Dynamics 365 Sales vă permite flexibilitate în alcătuirea echipei de vânzare și vine în ajutorul colegilor ce s-au alăturat echipei de curând. Procesul de integrare devine mult mai ușor atunci când informațiile despre clienți sunt stocate centralizat și poți vedea simplu și rapid punctele importante din istoricul relației cu clienții.
Cu Microsoft Dynamics 365 Sales Insights, puteți identifica cu ușurință nevoile clienților și vă puteți dezvolta afacerea. Puteți analiza informații despre produse și concurenți cu obținute din menționările din interactiuni și email-uri.
Analiza relațiilor utilizează istoricul activității unui agent de vânzări, avute cu un contact sau cont și calculează KPI-uri pe baza interacțiunilor acestora. KPI-urile sunt disponibile în diferite secțiuni ale aplicației, cum ar fi contactul, contul, oportunitatea și lead-ul.
Microsoft Dynamics 365 Sales beneficiază și de aplicație mobilă, optimizată pentru agenții de vânzări care își desfășoară activitatea pe teren, ajutându-i să profite de timpul petrecut pe drum spre întâlniri cu clienții. Aceasta le permite să vizualizeze datele de oriunde, să introducă și să obțină rapid informații despre clienți.
Agenții de vânzări pot înregistra, vizualiza și actualiza datele despre clienți, direct din aplicatiile pe care le folosesc zilnic. Add-on-ul de Outlook și aplicația Teams dispun de inteligență artificială generativă, care permite generarea de minute pentru ședințele înregistrate și generarea de acțiuni viitoare pentru transmiterea de e-mailuri.