Vrei să fii mai aproape de nevoile angajaților tăi?
Cu Apollo 365 poți crea o secțiune specială pentru angajați. În acest portal de comunicare vei putea agrega informații legate de resurse umane, poți gestiona înscrierile la programe interne de traininguri – program, locuri disponibile, mod de înregistrare și poți publica joburile disponibile cu recrutare internă.
Potrivit unui studiu Firstup, 60 la sută dintre companii, nu au o strategie pe termen lung pentru comunicarea internă. În compania ta, lucrurile se pot schimba!
Comunicarea în cadrul companiei este unul dintre mijloacele prin care te asiguri de bunul mers al lucrurilor, de aceea, orice strategie de business ar trebui să includă, obligatoriu, dialogul constant cu angajații. Ar fi bine ca angajații să fie în permanență informați despre direcția de dezvoltare a companiei, despre noutățile din companie, de proiectele aflate în derulare și cum ar putea ei contribui mai bine la dezvoltarea organizației din fac parte.În același timp pentru că procesul de comunicare funcționează sau ar trebui să funcționeze în ambele sensuri, orice companie trebuie să asigure angajaților posibilitatea ca aceștia să ofere feedback. Aceștia se vor simți valorizați, ceea ce va conduce la implicare și creșterea productivității.
Acest lucru poate fi mai dificil de realizat în perioada actuală, în care munca s-a transformat, fiind utilizat pe scară largă formatul hibrid sau modelul work from home. Cu o organizare bine pusă la punct, comunicarea cu angajații poate fi la fel de eficientă ca și atunci când ei ar fi zilnic la birou.
Pe lângă faptul că ajută la menținerea unui climat de lucru favorabil, o interacțiune constantă cu salariații îți asigură o informare actualizată asupra diverselor proiecte în care sunt angrenați.
Portalul de intranet din Apollo 365 are exact această menire: de a facilita comunicarea cu angajații, printr-o serie de funcționalități. Iată care sunt acestea:
- În primul rând, portalul are rolul de a publica informațiile generale ale companiei către angajați.
- Este modalitatea prin care compania se poate „prezenta” angajaților săi, de aceea, este o resursă excelentă de a cultiva apartenența la organizație. Prin această „fereastră”, angajații sunt invitați să descopere cultura organizațională la care au aderat și nu numai. Informațiile privind misiunea companiei, viziunea de business, valorile comune și un scurt istoric al companiei sunt accesibile tuturor.
- În același timp, pentru buna informare a angajaților, aici se pot adăuga organigrama, adresele punctelor de lucru.
- Tot în intranet sunt incluse procedurile de lucru: procesele de publicare și revizuire, regulamentele interne, cele privind protecția datelor (GDPR). Fiind disponibile online, angajații le pot consulta la orice moment.
- Toate aceste date puse la dispoziția angajaților au menirea de a asigura transparența și în același timp, de a crea imaginea companiei în care lucrează.
- Intranetul poate include și o secțiune de Știri și newsletter. Aceasta poate viza rezultatele companiei: de exemplu: rapoarte de progres intermediare sau raportul anual, distincții obținute de o echipă sau clasarea companiei într-un top. Știrile sunt agregate automat la nivel ierarhic superior. Tot în această secțiune se pot crea newsletters care se pot expedia unui grup de utilizatori preselectat.
- Alte funcții care pot fi incluse în portal sunt secțiuni adresate salariaților: de exemplu, prezentarea beneficiilor pe care oferă compania, ce posturi vacante sunt disponibile pentru a fi ocupate prin selecție internă, programul de training-uri – locuri disponibile, modul de înregistrare și calendarul acestora și chiar și un q&a chat bot – o funcție opțională de răspunsuri la un set predefinit de întrebări.
- În fine, un alt feature este People Finder, care dă posibilitatea celor din companie să-și identifice colegii. Este o funcție utilă în special în companiile de mai mari dimensiuni, cu același rol, de a contribui la îmbunătățirea relației dintre angajați. O colaborare eficientă între ei ajută la o desfășurare mai bună a activității zilnice și reduce riscul apariției unor situații în care nu toată lumea are la dispoziție informațiile necesare pentru proiectele în desfășurare.
Toate aceste funcții pe care le putem crea în acest portal înseamnă o comunicare facilă cu angajații, ușor de accesat, corectă și completă.
Posibilitatea de a accesa toate resursele necesare dintr-un singur loc, și identificarea lor printr-o bună comunicare între departamente simplifică procedurile interne și ajută oamenii să-și ducă la bun sfârșit sarcinile.